Retourneren

Hoe kan ik een bestelling/product retourneren?

  • Meld je retour binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan door het retourformulier (zie orderbevestiging in je e-mailbox) volledig in te vullen
  • Om in aanmerking te komen voor een retour dient het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt, onbeschadigd en volledig geseald geretourneerd te worden.
  • Indien je eventueel gratis producten hebt ontvangen bijvoorbeeld i.c.m. een actie dienen deze ook met de bestelling geretourneerd te worden.
  • Indien je retour voldoet aan de retourvoorwaarden zal het verschuldigde bedrag binnen 14 werkdagen terugbetaald worden op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
  • Gebreken of defecten dienen direct na ontvangst van je bestelling gemeld te worden bij onze webshopbeheerders via: webshop@d-skin.nl
  • Foutief product ontvangen? Controleer altijd eerst jouw bestelling alvorens je het in gebruik neemt. Ontvangen producten mogen niet onrechtmatig in gebruik genomen worden en dienen meteen aangemeld te worden voor retour.
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij adviseren te allen tijde je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van retour zenden ligt bij jou of bij PostNL (indien je het pakket aangetekend verstuurd).
  • Mocht je het product willen ruilen voor een ander product dan zijn de kosten voor verzending en retour voor eigen rekening.

Afwijkende actie retour voorwaarden

Annuleer of retourneer je één product, dan krijg je waarde van het product minus de gegeven korting retour. Stuur je alle drie de producten retour, dan ontvang je de aanschafwaarde waarde van de twee producten retour. 

    • De 2+1 gratis korting wordt verrekend als 33,3% korting over het totaalbedrag van de aankoop. 
    • Annuleer of retourneer je één product, dan krijg je waarde van het product minus de gegeven korting retour. Stuur je alle drie de producten retour, dan ontvang je de aanschafwaarde waarde van de twee producten retour.

Mijn pakket is beschadigd geleverd. Wat nu?

Het wil weleens voorkomen dat je pakket tijdens het transport beschadigd raakt. Het komt ook weleens voor dat je een product ontvangt dat niet naar behoren werkt door een fabrieksfout.

  • Is je pakketje zichtbaar beschadigd bij levering? Neem het pakketje dan niet aan. Maak voor bewijs eventueel foto’s van het pakketje en leg de bezorger duidelijk uit waarom je het pakketje niet kan aannemen.
  • Mail onze webshopbeheerders met jouw verhaal op webshop@deliaskinmaster.nl en stuur hierbij de foto’s mee en datum van levering.
  • Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van beschadiging van jouw pakket zullen wij je direct van instructies voorzien.
  • LET OP: Producten die zonder retourformulier worden teruggestuurd nemen wij niet in behandeling.
  • LET OP: Wanneer een product niet naar toebehoren werkt door een fabrieksfout (denk aan pompjes/pipetjes) ga hier dan niet zelf aan sleutelen. Wanneer er een opening of verandering door jou aan het product is aangebracht kunnen wij je retour helaas niet meer in behandeling nemen. Ook hierbij geldt: mail onze websopsbeheerder meteen op webshop@d-skin.nl
  • Wanneer een product niet werkt vragen wij altijd naar een foto of video van het product. Zo kunnen wij beoordelen of het product werkelijk defect is of misschien foutief gebruikt wordt.
  • Wanneer wij constateren dat een product opzettelijk na een periode van gebruik is beschadigd zal het product niet vergoed worden en de retour ook niet in behandeling worden genomen.
  • Het kan natuurlijk voorkomen dat je een product laat vallen. Gelukkig kunnen de meeste producten tegen een stootje. Glazen producten, producten met pompjes en Dermarollers zijn echter zeer gevoelig voor beschadiging na een val. Voor schade door ongeluk zijn wij helaas niet verantwoordelijk. Wees daarom zuinig op je producten en leg berg ze veilig op na gebruik.

Denk je allergisch te zijn voor het gekochte product?

Het komt weleens voor dat je een allergische reactie krijgt of denkt te hebben. Dat is natuurlijk heel vervelend! De producten die op deze webshop te vinden zijn, zijn allemaal paramedische producten – de kans op een allergische reactie is miniem. Paramedische producten bevatten hoge percentages aan werkstoffen. Wanneer je huid niet gewend is aan deze percentage werkstoffen of wanneer je huid uit balans is kan je huid ‘’anders dan gebruikelijk’’ reageren. Je huid wordt immers hard aan het werk gezet.

 

Wat voor reactie kan ik verwachten bij het (eerste) gebruik van paramedische producten? 

  • Roodheid
  • Jeuk
  • Verergering van het huidprobleem
  • Zwelling (rondom de ogen)

Wanneer een van de bovenstaande reacties optreedt verzoeken we je vriendelijk om allereerst contact op te nemen met info@d-skin.nl. Onze Online Skin Advisors zullen dezelfde dag nog contact met je opnemen en je verder begeleiden.